Vista is a piece of sh*t

Discussion in 'PC Support Archive' started by T Sizzles, Dec 18, 2008 with 16 replies and 157 views.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. T Sizzles

    T Sizzles VIP VIP

    Messages:
    6,032
    Ratings:
    324
    So, now I can't access ANY removable storage device on my computer. No USB drives, no CDs or DVDs, ****, I can't even connect my camera or phone through USB if it's set as mass storage. This is pissing me the **** off, every time I want to use a mass storage device, I get the "Access is denied" error. Can't change ownership, I get an access denied error for that too. I'm an administrator, UAC is off. I've been reading **** on Google for about 2 hours and none of it works.

    Does anyone know how to fix this? Microsoft is to busy tossing salad to release a patch for this problem.

     
  2. AtomicBump

    AtomicBump Premium Premium

    Messages:
    3,396
    Ratings:
    171
    This has always worked for me:
    1. Take your computer and take out the battery.
    2. How the power and some other button down or something for 30 seconds.
    3. Tell the ****ing indians it didn't do ****.
    4. Throw your phone into the wall, then repeatedly yell racial slurs at the cow loving ******s.
    4. Hit your keyboard until you dent it down in the right hand corner and give yourself the bluescreen.
    5. Call microsoft and request a free repair due to faulty equipment.

    6. Barble.

    7. Wait 6 days to get it back, then bask in your sea of free pornographic star wars orgys and live la vida viagra or something.

    Yeah anyways.

    Have you restarted?
     
  3. OP
    T Sizzles

    T Sizzles VIP VIP

    Messages:
    6,032
    Ratings:
    324
    Yup. Restarted it, and installed all updates that I hadn't installed yet.
     
  4. AtomicBump

    AtomicBump Premium Premium

    Messages:
    3,396
    Ratings:
    171
    Well I'm using windows DC (During Christ, it was Jesus's witchcraft, he was the distant father of Bill Gates) So I dunno how to help you...

    My desktop floats and bounces on water though.
     
  5. Haxalot88

    Haxalot88 VIP VIP

    Messages:
    8,051
    Ratings:
    2,482
    There's one for-sure way to fix any windows-related problem...

    REFORMAT
     
  6. OP
    T Sizzles

    T Sizzles VIP VIP

    Messages:
    6,032
    Ratings:
    324
    I've read that system restore sometimes works to fix this problem, but I don't know when it started.

    It's a problem with the Group Policy settings. Problem is I have Home Premium and the Group Policy Editor console is only in Business and Ultimate.
     
  7. Mizwax

    Mizwax Member

    Messages:
    3,777
    Ratings:
    217
    hmmm. will loging in as System give you enough privelages to get to the devices?
     
  8. OP
    T Sizzles

    T Sizzles VIP VIP

    Messages:
    6,032
    Ratings:
    324
    Same **** happens with the Admin account, even in safe mode.
     
  9. Mizwax

    Mizwax Member

    Messages:
    3,777
    Ratings:
    217
    System. not admin, system. lol.
    idk if there is such thing as system for vista though... hold on.

    try logging in as system and see if you can get to the devices.
     
    • Like Like x 2
  10. Haxalot88

    Haxalot88 VIP VIP

    Messages:
    8,051
    Ratings:
    2,482
    lol that's an awesome trick dude :thumbup:
     
  11. Mizwax

    Mizwax Member

    Messages:
    3,777
    Ratings:
    217
    thanks. i love it. it gives you access to everything. works with Guest accounts, normal accounts, and admin accounts. :wink:
     
  12. Scare Croe

    Scare Croe Premium Premium

    Messages:
    1,836
    Ratings:
    213
    Didnt Work for me mizwax, Ill post a pic of why (I think) tomorrow.
     
  13. JoeMal

    JoeMal Retired Retired

    Messages:
    6,503
    Ratings:
    1,106
    You've tried changing ownership in safe mode?
     
  14. Mizwax

    Mizwax Member

    Messages:
    3,777
    Ratings:
    217
    works for me. ill help yall out with it and we will get it working right. :smile:
     
  15. Zarcu

    Zarcu Contributor

    Messages:
    1,893
    Ratings:
    66
    Switch to Windows 7, its so much better.
     
  16. Scare Croe

    Scare Croe Premium Premium

    Messages:
    1,836
    Ratings:
    213
    Alrighty Mizwax, heres why mine isnt working... I think
    [​IMG]
     
  17. Mizwax

    Mizwax Member

    Messages:
    3,777
    Ratings:
    217
    holy crap. 29 jobs? :confused:cared:

    idk then. vista has a securtiy feature. its 1-24 hours btw. so like, i just put in 14:46 instead of 2:46
     
Thread Status:
Not open for further replies.