What's new

Working Unlimited XP/RP Glitch Easy! Solo & AFK Method

Tdog8734

Tdog8734

Enthusiast
Messages
418
Reaction score
115
We should mark this as patched just so it will fly under the radar and rockstar won't reset if we do it again.
Lol 😂 that wont do anything they already seen you say that bro
 
Cayo Perico

Cayo Perico

All Gas No Breaks ⛽️ 😉
Specialist
Messages
671
Reaction score
455
We should mark this as patched just so it will fly under the radar and rockstar won't reset if we do it again.
Sooner or later this Glitch will be patched like they did before with the casino Sp to Mp chips , Reset Accounts then patch the glitch , and they already patched the original method so it doesn’t matter to mark the thread as patched or not , They already knew about it and they knew that it still works
 
Spalchk9

Spalchk9

Contributor
Messages
2,234
Reaction score
1,274
Just like car dupes, can’t go overboard.
Most people I talked too that didn’t go over 2-3000 have been fine…. All the ones that went crazy for the most part got reset…. The ones I feel sorry for is old accounts from PS3 that didn’t even do this rp glitch, but had glitched RP from way back then, they also got caught in this crossfire lol…. I can’t imagine ppl who were buying these accounts recently either , ouch.

Glad my accounts haven’t been touched. But everyone making a big deal out of this, who cares if you’re a 120 now… much better than a ban or complete reset. You still have all your money and stuff lol. Walk away positive 🤣
Also I noticed in rockstars support they addressed this and specifically said “those who migrated to PS5 or Xbox series X/S” so they targeted next Gen it sounds
 
G

Gaming4Pride

Enthusiast
Messages
78
Reaction score
15
so TezFunz2 said that the Banwave is coming for those who have made this Glitch. I'm glad i just did it on my 2nd acc cuz i got a feeling that this will happen sooner than later. I saw a couple of clips aswell where ppl got rank back at 120.
My 2nd acc still hast rank 8000 but i dont think it'll keep its rank
 
Spalchk9

Spalchk9

Contributor
Messages
2,234
Reaction score
1,274
so TezFunz2 said that the Banwave is coming for those who have made this Glitch. I'm glad i just did it on my 2nd acc cuz i got a feeling that this will happen sooner than later. I saw a couple of clips aswell where ppl got rank back at 120.
My 2nd acc still hast rank 8000 but i dont think it'll keep its rank
That’s not what he said at all. A RP reset has been occurring , not a ban wave. They aren’t gonna ban wave everyone for RP especially right now when they are pushing next
Gen and GTA+. What is happening is RP resets …. The information regarding a ban wave or any other consequences is on their official support/ patch notes…. They added a check system on next Gen / migration to detect for this , and once you have been reset already ( meaning the players it happened too yesterday all day) and you continue to violate and still do this and get detected, then you could face a character reset / account ban or restriction.

Basically , if you care about your account , especially if you are going to next Gen… do not do this RP glitch lol, Or if you’ve done it and sitting on a rank 8000 and you haven’t been reset, but you are planning on migrating to next gen… unfortunately probably not a good idea.

I’m surprised Mr boss hasn’t made a 10 min long video yet about how all players have been banned 🤣😅
 
G

Gaming4Pride

Enthusiast
Messages
78
Reaction score
15
That’s not what he said at all. A RP reset has been occurring , not a ban wave. They aren’t gonna ban wave everyone for RP especially right now when they are pushing next
Gen and GTA+. What is happening is RP resets …. The information regarding a ban wave or any other consequences is on their official support/ patch notes…. They added a check system on next Gen / migration to detect for this , and once you have been reset already ( meaning the players it happened too yesterday all day) and you continue to violate and still do this and get detected, then you could face a character reset / account ban or restriction.

Basically , if you care about your account , especially if you are going to next Gen… do not do this RP glitch lol, Or if you’ve done it and sitting on a rank 8000 and you haven’t been reset, but you are planning on migrating to next gen… unfortunately probably not a good idea.

I’m surprised Mr boss hasn’t made a 10 min long video yet about how all players have been banned 🤣😅
yeah your right, i'm sorry. I didnt meant Banwave but RP-Reset. I havent done this Glitch to my main account but to my 2nd one. Just to see, if it happens, i'm still save to my main one lol
 
Spalchk9

Spalchk9

Contributor
Messages
2,234
Reaction score
1,274
yeah your right, i'm sorry. I didnt meant Banwave but RP-Reset. I havent done this Glitch to my main account but to my 2nd one. Just to see, if it happens, i'm still save to my main one lol
Lol you’re good man I just didn’t want people out here sweating they about to get banned 🤣 yep exactly good idea, especially now at this point just leave your main alone.
 
M

MrSquiddles2K15

Your Grammar Sucks
Messages
1,611
Reaction score
911
That’s not what he said at all. A RP reset has been occurring , not a ban wave. They aren’t gonna ban wave everyone for RP especially right now when they are pushing next
Gen and GTA+. What is happening is RP resets …. The information regarding a ban wave or any other consequences is on their official support/ patch notes…. They added a check system on next Gen / migration to detect for this , and once you have been reset already ( meaning the players it happened too yesterday all day) and you continue to violate and still do this and get detected, then you could face a character reset / account ban or restriction.

Basically , if you care about your account , especially if you are going to next Gen… do not do this RP glitch lol, Or if you’ve done it and sitting on a rank 8000 and you haven’t been reset, but you are planning on migrating to next gen… unfortunately probably not a good idea.

I’m surprised Mr boss hasn’t made a 10 min long video yet about how all players have been banned 🤣😅
They said they upgraded their migration processes to prevent future illegitimate migration issues, which to me sounds like they fixed some issues which would flag legit accounts and not allow them to migrate so they are no longer prevented from doing so.
 
Spalchk9

Spalchk9

Contributor
Messages
2,234
Reaction score
1,274
They said they upgraded their migration processes to prevent future illegitimate migration issues, which to me sounds like they fixed some issues which would flag legit accounts and not allow them to migrate so they are no longer prevented from doing so.
Yep for sure. They def put the proper flags / checks in place now. Def are cracking down on next Gen migration , even old school accounts got hit with this who did RP exploits from the PS3 days , so they are def getting ontop of next Gen….’leads me to believe a decent DLC is around the corner but they are also probably gonna be pushing GTA+ big time and locking things behind it, so now they are trying to keep things as “legit” as possible.

Even those who got reset yesterday both old Gen and new Gen… looks like there is we some cap limit… I haven’t seen or heard from anyone getting reset who only used this for 1000-2000 rank surge. Like I said earlier , no one should even be all worked up if this happened to ya, sure it’s annoying at first realizing you just got your rank set back to 120 especially if you used a main account that was already leveled etc…. But big deal . Doesn’t effect your cars/ money outfits etc. now it just makes you a sleeper in public lobbies, like hey look at the little rank 120….. oh wait 🤣😜
 
Native Pride 1988

Native Pride 1988

Native Pride
Specialist
Glitcher Seasoned Veteran Experienced Veteran
Messages
7,729
Solutions
12
Reaction score
3,271
Main account on my man character - level 8000 to level 120 but on my female character - level 687 still there and it was pg before
 
halfaloafofgintama

halfaloafofgintama

Getting There
Messages
1,538
Reaction score
666
If you are on enhanced and log into the old version it will tell you that you will be adjusted but wont do it. I assume it will reset you as soon as you log into enhanced.
 
XxTITO13NYxX

XxTITO13NYxX

Enthusiast
Messages
14
Reaction score
1
The wave rp reset continue today cuz my 2 accounts got reseted. Yesterday I played and I didn’t get the alert until today. F..k Rockstar !!!
 
Spalchk9

Spalchk9

Contributor
Messages
2,234
Reaction score
1,274
The wave rp reset continue today cuz my 2 accounts got reseted. Yesterday I played and I didn’t get the alert until today. F..k Rockstar !!!
I saw on Twitter people were still getting reset today as well.. my guess is they will do the resets and then patch it , once it’s patched id imagine resets would no longer occur
Post automatically merged:

Well I just logged in to check today, I haven’t been reset, hopefully it stays that way…. Surprisingly though I logged in to a black gta alert that says I’ve been awarded 500,000 and in game items 🤣🤣🤣 for what I am not sure 🤷🏻‍♂️
 
Last edited:
XxTITO13NYxX

XxTITO13NYxX

Enthusiast
Messages
14
Reaction score
1
Ok I got an account and I did the glitch but I can’t migrated to the new e&e when that version came out. Now I did the migration and keeps the level !!!!!! 😂 maybe the ppl who can’t migrate their character now can. Just for ur info guys. Maybe tomorrow I’ll got the alert of the rp reset 🤣
 
C

ChittyBangBang

Enthusiast
Messages
891
Reaction score
225
I saw on Twitter people were still getting reset today as well.. my guess is they will do the resets and then patch it , once it’s patched id imagine resets would no longer occur
Post automatically merged:

Well I just logged in to check today, I haven’t been reset, hopefully it stays that way…. Surprisingly though I logged in to a black gta alert that says I’ve been awarded 500,000 and in game items 🤣🤣🤣 for what I am not sure 🤷🏻‍♂️
I had 2 lvl 2000 accounts set to 120 but my thoughts are the same that they will patch it soon and then stop the 120 resets. So im gonna bump mine up to 135 and i dont think they will set it back to 120
 
Top Bottom
Login
Register