What's new

Discussion Is MW3 harder on Xbox 360 or Ps3?

  • Thread starter Lavvon
  • Start date
  • Views 704
L

Lavvon

Enthusiast
Messages
62
Reaction score
2
I have friends that think they are good because they go like 39-4 every game on Ps3. I personally think Xbox is harder. Plz reply!
 
V

Vexx

N'importe qui
Messages
3,987
Reaction score
2,213
Agree'd. You'll notice there are alot of idiots on the Ps3 version of the game. I have both, and I can definitely verify without a doubt that the Ps3 is easier. I just prefer the Xbox controls and Xbox overall xD. However I still go 39-4 every game on the Xbox xD.
 
S

Sync

Nine Meals From Anarchy
Retired
Messages
9,003
Reaction score
6,972
I find xbox easier tbh because the PS3 controller is made for 3 year old hands....
 
T

truth

Enthusiast
Messages
189
Reaction score
11
The compertition is ALOT more fierce on the xbox imo, but the control's are alot more friendly for my hands. I have both but preffer the challenge on xbox. Its just a more competitive game console in general I find.
 
T

Tylers1110

Contributor
Messages
3,001
Reaction score
514
Idk why but when I play ps3 people are really bad, but on xbox people is pretty good.
So imo xbox is harder.
 
B

banksie123

Enthusiast
Messages
312
Reaction score
34
Ps3 is full of noobs imo, as I have both. And the xbox definitely what more experienced players use.

My opinion so please dont hate :smile:
 
Q

aquaboy89

Up in the SoundClouds
Messages
1,193
Reaction score
226
Its because ps3 is free, and any little kid can afford free while xbox is $60 and most little ones dont wanna pay for that.
 
Top Bottom