What's new

how to own in call of duty 4 legit

  • Thread starter ItZ BlUnTmAn
  • Start date
  • Views 1,116
I

ItZ BlUnTmAn

Enthusiast
Messages
281
Reaction score
31
step 1: **** strategy's just go in and kick *** with a rapid fire gun i get about 16-30 kills that way.
step 2: always camp and be a noob when its 1V 4
step 3: using a lag switch or stuff like is noobish don't use it you'll just get pwned by microsoft
step 4: your done just go in gunz a blazein you might get killed alot but thats a risk your willing to take.
if this helped in anyway thank me. lol :confused:moke:
 
H

Head Tax

Premium
Premium
Messages
2,161
Reaction score
160
This is the most useless tutorial I have ever read.
 
H

halolordkiller3

Contributor
Messages
2,538
Reaction score
668
lol it was alright, but the plan i always use works and im not telling it. lol
 
I

ItZ BlUnTmAn

Enthusiast
Messages
281
Reaction score
31
halolordkiller3 said:
lol it was alright, but the plan i always use works and im not telling it. lol
i know you drop down and suck there **** untill they surrender?
 
L

laffo07

Enthusiast
Messages
229
Reaction score
3
i love using a silancer on a carbine in search and destroy it rocks
 
S

Silverhawk98

Enthusiast
Messages
189
Reaction score
6
halolordkiller3 said:
lol it was alright, but the plan i always use works and im not telling it. lol
well if your not going to tell us why even bring it up?
 
S

Silverhawk98

Enthusiast
Messages
189
Reaction score
6
benm said:
na mp5 on sad is best :tongue:
yeah but the mp5 has soooooo much recoil

i use the skorp man you can snipe with that biatch
 
C

chrisc666

Enthusiast
Messages
303
Reaction score
9
COD 4 is all about skill, you can run in their gunz blazin but you will most likely get owned unless you have good accuracy.

Team work is fital in COD 4, its always good to know where the enemy are.
 
I

ItZ BlUnTmAn

Enthusiast
Messages
281
Reaction score
31
chrisc666 said:
COD 4 is all about skill, you can run in their gunz blazin but you will most likely get owned unless you have good accuracy.

Team work is fital in COD 4, its always good to know where the enemy are.
rofl.......... i have no idea where anyone is and i still own when it was my first time playing i owned a lvl 50 and he had the best weapons :smile:
 
S

Scandog23

Enthusiast
Messages
130
Reaction score
2
dude... no. sure, you can snipe with an smg, but your odds of hitting something? maybe 1 in 3, 1 in 4, 1 in 5 even? and how many shots will it take to kill? you basically empty an entire clip. smg's were designed for cqc. if you can use an smg at long range effectively, you must have something else going on...
 
S

Silverhawk98

Enthusiast
Messages
189
Reaction score
6
Scandog23 said:
dude... no. sure, you can snipe with an smg, but your odds of hitting something? maybe 1 in 3, 1 in 4, 1 in 5 even? and how many shots will it take to kill? you basically empty an entire clip. smg's were designed for cqc. if you can use an smg at long range effectively, you must have something else going on...
yeah, its called hardcore, takes 2 shots.
 
S

ShadowZ

Enthusiast
Messages
1,390
Reaction score
203
good logic lol sounds alot like me when im full of caffeine
 
I

ItZ BlUnTmAn

Enthusiast
Messages
281
Reaction score
31
dude lol............ this is 2 months old!!
 
F

fatseagull

Enthusiast
Messages
188
Reaction score
3
how to own in this game, ha, just grab a lmg and start spraying.
 
I

ItZ BlUnTmAn

Enthusiast
Messages
281
Reaction score
31
bump and LMG cant do anything against a P90
 
N

Nerve

Retired
VIP
Retired
Messages
3,519
Reaction score
1,719
Yeah, camping helps... but makes people very mad :cursing:
 
A

AtomicBump

Premium
Premium
Messages
3,341
Reaction score
178
Silverhawk98 said:
yeah but the mp5 has soooooo much recoil

i use the skorp man you can snipe with that biatch
Not for me.

I hardly ever use the left trigger, i just drag it from their chest up to their head. BAM a kill.

If theres too many of them i run in there and spin around in a circle doing a ROFLCOPTER. (Got the whole team once with this in team deathmatch.)

Also always use stopping power with it, then it's A LOT easier to get kills.
 
Top Bottom