Aug 7, 2011 #1 Keysnsamples Stuff n Thangs Retired Messages 9,533 Reaction score 6,483 Points 1,155 Any chance someone could send me a donor nand for a xenon? Somehow i lost mine when trying to jtag my xbox.
Any chance someone could send me a donor nand for a xenon? Somehow i lost mine when trying to jtag my xbox.
Aug 7, 2011 #2 jschoggins CheRRy Messages 810 Reaction score 58 Points 95 Keysnsamples said: Any chance someone could send me a donor nand for a xenon? Somehow i lost mine when trying to jtag my xbox. Click to expand... Sending you a PM now with donor nand. Upvote 0 Downvote
Keysnsamples said: Any chance someone could send me a donor nand for a xenon? Somehow i lost mine when trying to jtag my xbox. Click to expand... Sending you a PM now with donor nand.
Aug 7, 2011 #3 Keysnsamples Stuff n Thangs Retired Messages 9,533 Reaction score 6,483 Points 1,155 jschoggins said: Sending you a PM now with donor nand. Click to expand... You sir are a life saver. Thanks you so much!! Upvote 0 Downvote
jschoggins said: Sending you a PM now with donor nand. Click to expand... You sir are a life saver. Thanks you so much!!